השר פרוש: "לש"ס יש בעיות בבני ברק? אנחנו עם דגל"

אבי יעקב No Comments on השר פרוש: "לש"ס יש בעיות בבני ברק? אנחנו עם דגל"

שר ירושלים ומסורת ישראל הרב מאיר פרוש במהדורה המרכזית עם אבי מימרן: על היחסים עם ש"ס: "אנחנו עובדים בב"ב יחד עם דגל התורה, אם לש"ס יש בעיות זה עניין שלהם". הוועדה למינוי שופטים: "הכל נקבע רק ברגע האחרון, לא ברור מה יהיו התוצאות בוועדה".

פרוש צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר ירושלים ומסורת ישראל הרב מאיר פרוש התראיין במהדורה המרכזית עם אבי מימרן, ואמר לגבי הבחירות לוועדה למינוי שופטים שיתקיימו מחר על רקע השיחות המתנהלות מול האופוזיציה בבית הנשיא: "הכל מתנהל בוועדה למינוי שופטים ברגע האחרון, לא ברור מה יהיו התוצאות. אני לא נמצא ולא יודע מה הולך בבית הנשיא. זה כל כך שברירי ולא מבוסס, לכן אף אחד לא יודע"

השר התייחס גם לחוק הגיוס ואמר: "אנחנו רוצים שהכל יהיה מוסדר, אבל גם שלא ניתקע ברגע האחרון ללא חוק. יש דיונים באוצר כמה יקבל המשרת, אבל כל עוד זה קיים – אין מתווה. חייבים לפתור את זה. מי שרוצה לעבוד – שיעבוד. מי שרוצה ללמוד – אנחנו גאים בו. גם מי שרוצה לשרת צריך להיות מתוגמל בהתאם. מקווה שבסוף יהיה נוסח על דעתינו, כאשר ייגמר הוויכוח בין האוצר והביטחון, זה ייצר לנו אפשרות לנוסח שיוסכם גם על ידינו – המפלגות החרדיות"

ובעניין הבחירות המונציפליות בשנה הבאה: לגבי הרצת מועמד לראשות העיר ירושלים מול משה ליאון אמר השר פרוש: "בפעם שעברה הגשנו ברגע האחרון. אז רק אגו"י תמכה ביוסי דייטש. כעת הוא לא מועמד, במידה ונגיע, נעשה הסכמים עם ליאון"

השר נשאל אף לגבי היחסים עם מפלגת האחות "דגל התורה" בערים החרדיות והגיב. בבני ברק: "לא יודע מה עם ש"ס. אנחנו בהסכם עם דגל התורה, ואנחנו עובדים ביחד. אם יש בעיות לש"ס זה עניין אחר". באלעד: "ישראל פרוש הוא ראש העיר רק שתי קדנציות. קודם לכן היו לש"ס 4 קדנציות, עכשיו הזמן של מועמד דגל התורה ואגודת ישראל. לא גנבנו להם את העיר, על זה לא עושים מלחמת עולם. יתכן שנוכל לפתור את זה". ובבית שמש: "גם שם, אני מקווה שבסוף סביב השולחן נוכל לפתור את זה. בסוף יש הרבה ערים ונוכל להסתדר".

לבסוף הוסיף בעניין הילולת ה'אור החיים' בהר הזיתים בעוד שלושה שבועות: "אנחנו עורכים פגישות עם הגורמים הרלוונטיים ואני מקווה שיהיו בשורות בעניין"

 

האזינו לראיון המלא

 



0 תגובות